Zwrot i wymiana

W ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Zamówione produkty muszą być w stanie nienaruszonym, bez jakichkolwiek śladów użytkowania, w oryginalnym opakowaniu wraz z załączonym dowodem zakupu.

ZWROT:

1. Aby dokonać zwrotu/wymiany lub reklamacji zakupionych towarów prosimy o wysłanie e-maila na adres: info@nenestore.pl

Zgłoszenie powinno zawierać:

  • Imię i nazwisko
  • Numer zamówienia
  • Nazwę produktu zwracanego/wymienianego/reklamowanego

Następnie uprzejmie prosimy o wypełnienie formularza zwrotu i dołączenie go do przesyłki.

Po zatwierdzeniu zwrotu otrzymasz powiadomienie e-mail oraz zwrot środków na konto wskazane w formularzu zwrotu. Zwroty rozpatrujemy w ciągu 7 dni roboczych od dnia otrzymania paczki zwrotnej.

Adres, na który należy odesłać produkty:

Anna Filipowicz NENE STORE

ul. Białołęcka 148

03-253 Warszawa

Produkty nie podlegające zwrotom i wymianom: smoczki, butelki, kosmetyki, szczotki do ciała i włosów, bielizna oraz środki higieny osobistej.

Zwrot należy odesłać na własny koszt listem poleconym lub dowolnym kurierem. Nie odbieramy paczek z paczkomatów, ani punktów odbioru.

WYMIANA:

Wymiana towaru polega na zwróceniu produktów zgodnie z procedurą zwrotu i złożeniu nowego zamówienia w sklepie online.

Uprzejmie prosimy o odesłanie produktów wraz z wypełnionym formularzem zwrotu - dzięki temu jesteśmy w stanie sprawnie dokonać przelewu środków na Twoje konto.

REKLAMACJA:

W przypadku reklamacji zakupionego u nas produktu prosimy o kontakt mailowy info@nenestore.pl

Prosimy również o krótki opis wady i załączenie zdjęć obrazujących defekt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl