
W ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Zamówione produkty muszą być w stanie nienaruszonym, bez jakichkolwiek śladów użytkowania, w oryginalnym opakowaniu wraz z załączonym dowodem zakupu.
ZWROT:
1. Aby dokonać zwrotu/wymiany lub reklamacji zakupionych towarów prosimy o wysłanie e-maila na adres: info@nenestore.pl
Zgłoszenie powinno zawierać:
- Imię i nazwisko
- Numer zamówienia
- Nazwę produktu zwracanego/wymienianego/reklamowanego
Następnie uprzejmie prosimy o wypełnienie formularza zwrotu i dołączenie go do przesyłki.
Po zatwierdzeniu zwrotu otrzymasz powiadomienie e-mail oraz zwrot środków na konto wskazane w formularzu zwrotu. Zwroty rozpatrujemy w ciągu 7 dni roboczych od dnia otrzymania paczki zwrotnej.
Adres, na który należy odesłać produkty:
Anna Filipowicz NENE STORE
ul. Białołęcka 148
03-253 Warszawa
Produkty nie podlegające zwrotom i wymianom: smoczki, butelki, kosmetyki, szczotki do ciała i włosów, bielizna oraz środki higieny osobistej.
Zwrot należy odesłać na własny koszt listem poleconym lub dowolnym kurierem. Nie odbieramy paczek z paczkomatów, ani punktów odbioru.
WYMIANA:
Wymiana towaru polega na zwróceniu produktów zgodnie z procedurą zwrotu i złożeniu nowego zamówienia w sklepie online.
Uprzejmie prosimy o odesłanie produktów wraz z wypełnionym formularzem zwrotu - dzięki temu jesteśmy w stanie sprawnie dokonać przelewu środków na Twoje konto.
REKLAMACJA:
W przypadku reklamacji zakupionego u nas produktu prosimy o kontakt mailowy info@nenestore.pl
Prosimy również o krótki opis wady i załączenie zdjęć obrazujących defekt.